זוהי עובדת חיים שכל בני האדם מזדקנים. אחת העובדות שאנשים צריכים לקבל בכל מה שקשור להזדקנות, הוא שהגוף הופך לשברירי והם הופכים לרגישים יותר למחלות.

אחד היתרונות של ההזדקנות הוא שאנשים מבוגרים רגישים פחות להתקפי מיגרנה. ההערכה היא כי רק 2% עד 10% מקרב בני ה-60 ומעלה, חווים התקפי מיגרנה, לעומת למעלה מ-28% מהמבוגרים הצעירים. בנוסף לכך, נשים מבוגרות עדיין חשופות יותר להתקפי מיגרנה מאשר גברים מבוגרים.

מיגרנה יכולה להשפיע על כל אחד ללא קשר לגיל. אבל אנשים בקרבת גיל 40 הם הפגיעים ביותר. התדירות של התקפי המיגרנה יורדת באופן משמעותי החל מגיל 40 ואילך. בגיל 55 רבים מהסובלים ממיגרנות דיווחו כי תדירות או עוצמת התקף המיגרנה כמעט זניחה לעומת העבר.

יותר ממחצית הסובלים ממיגרנה חוו הפסקה של ההתקפים כשהגיעו לגיל 65. מי שסובל ממיגרנה מעבר לגיל זה דיווח שהעוצמה והתדירות לא מטרידות אותו כמו בעבר. אנשים מבוגרים פגיעים פחות גם להפרעות במערכת העיכול, הפרעות שאנשים צעירים חווים כשהם נמצאים בהתקף מיגרנה.

אבל, הבעיה עם אלה שהם בני 65 ומעלה וסובלים ממיגרנה היא שהם נוטים לחוות גם צורות של מגבלות בהשוואה לאנשים צעירים יותר שסובלים ממיגרנה.

רוב שיטות הטיפול במיגרנה, שמתאימות לאנשים צעירים, אינן מתאימות לטיפול באנשים מבוגרים שסובלים ממיגרנה.

בעיה נוספת עם מבוגרים שסובלים ממיגרנות, היא שרובם כבר לוקחים תרופות למצבים בריאותיים אחרים. חלק מהתרופות המשמשות לטיפול במיגרנה עשויות להתנגש עם התרופות שהמטופל כבר נוטל.

אמנם, השכיחות של מיגרנה באנשים מעל גיל 50 היא נדירה, אבל זה קורה. כלומר, אין ערבויות לכך שהמיגרנות שלכם יעזבו אתכם לנצח.

מסיבה זו כה חיוני למצוא את הבסיס האמיתי של הבעיה ולתקוף אותה באמצעות פתרון אמיתי טבעי, שיפסיק את כאבי הראש שגורמות המיגרנות שלכם.

אם אתם שוקלים ברצינות טיפולים טבעיים למיגרנה, כדאי לבדוק שינוי בתזונה, לפעמים גם טיפול בקשישים ועיסויים להרפיית מתחים שיכולים להעניק מטפלים סיעודיים או מעסים מקצועיים יכולים לעזור ולהקל. שיטות אלטרנטיביות אחרות שמומלצות לטיפול במיגרנות הן אקופנקטורה או שיאצו. יש שימליצו על מטפלים שאינם כל כך צעירים ולמעשה לדעתם ככל שהמטפל מבוגר יותר, כן ייטב.